Jump to content
Nath86

Tijdje Afwezig

Recommended Posts

Hoi Hoi,

Misschien is het sommige van jullie opgevallen dat ik vrij weinig nog online ben en berichten post.

Wij zijn inmiddels 15 weken in verwachting van ons eerste kindje, en ik heb 7 weken doodziek op bed gelegen, inmiddels voel ik me stukken beter en heb ik weer wat energie om mijn dagelijkse dingen op te pakken. Ook trouwen we nog even snel over 10 dagen ;) Dus erg druk hier.

Helaas hebben we wel besloten om onze hobby bijna volledig stop te zetten. Ik kan niet in de buurt van de terra's komen of ik moet spugen, ik vind het ineens zoow ontzettend vies, kan de dieren niet eens hanteren. LEUK! die hormonen NOT!

Dus omwille van onze dieren hebben we besloten voor de meeste een nieuw huisje te zoeken, de meeste hebben dit ook al gevonden er zijn er nog een paar die blijven. Kirna-Lizards gaat ook gewoon door, alleen even zonder mij.

 

Ik dacht laat het even aan jullie weten.

 

Groetjes Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd met de zwangerschap,en trouwplannen

 

(hier in belgie zeggen ze dan "tis van moetes" :cheer::cheer: )

 

jammer dat de terrariums wegmoeten,omdat u er niet meer tegen kan

(blijf hier dan maar even weg,of je kotst ons voledige huis onder :D:lol::D )

kom maar als het kleintje er is :D

 

gelukkig voel je je nu al wat beter(houden zo)

 

hou ons zeker op de hoogte

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd en jammer dat je baardjes weg moeten, maar zoals al gezegd is zal het een kleine troost zijn als je weet dat ze goed terecht komen.

 

@Erwin In Nederland zeggen we hetzelfde hoor '' het is een moetje''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Nathalie van harte gefeliciteerd met de zwangerschap en altijd spijtig dat je de dieren moet wegdoen maar als het niet anders kan moet dit maar gebeuren en hoop voor jou dat ze een prachtige nieuwe thuis vinden ;)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Hoi,

Is absoluut GEEN moetje!! We zouden volgend jaar 24 juni trouwen plannen waren al gemaakt, alleen diende onze zwangerschap zich eerder aan. En aangezien je heel veel moet regelen als je niet getrouwd bent en zwanger bent en we toch al plannen hadden hebben we het gewoon een jaartje naar voren geschoven.

 

Dus we trouwen omdat we verschikkelijk veel van elkaar houden en niet omdat het moet....

 

Ja heel jammer dat de dieren weg moesten, maar ja als je er niet voor kan zorgen is ook heel erg voor de dieren dus dan liever maar weg, we houden al onze terra's zodat als we weer met dieren kunnen beginnen dat we dan alleen de dieren aan hoeven te schaffen ;)

 

Groetjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat en veel succes met de toekomst :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×