Jump to content

Recommended Posts

Gisteren een bezoekie gebracht aan de Dierenwinkel.. Er zaten verschillende baardagamen samen in 1 terrarium dus vroeg of het mannen of vrouwen waren bleken dus meer mannen te zijn dan vrouwen :wacko: Ik dacht dat dat helemaal niet samen ging ?? Maar daar hebben ze ook bijna geen warmte in de bakken ;) en dan doen de mannen dus niet vechten :unsure: Kennen jullie dit ??

 

Ik had er een beetje mijn twijfels over <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol,als je ze te koud zet kunnen ze maar weinig aanrichten,maar echt gezond is het niet voor ze,jammer maar weer hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaaha Ja meis daarom ga ik ook niet hier naar de winkel, je weet wat ik er van vind he.

Vind al erg dat ik strakkies in de vak niet kan bestellen bij marc.

Dan ben ik verplicht, en ga san toch naar Vlissingen, is ook niet veel hoor, en niet goed.

Maar hier zal ik zekers wat zeggen in de winkel hoe ze de dieren daar behandellen.

Ik kan het niet aan zien daar.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezond volwassen baardjes kunnen wel wat verdragen hoor

 

dood gaan ze vlugger van te warm dan van zonder verwarming te zitten

 

ideaal is het zeker niet,en ook niet aan te raden

het grootst gevaar zit hem in tocht,daar kunnen ze apsolut niet tegen,en hebben zo een longontsteking

mannen samen zonder een vrouw in de buurd,kan best,en hebben we al meermaals terrarium's vol mannen gezien die vredig samenleefden

 

zelf zou ik het dus niet doen,daar ,als het eens fout gaat,het ook goed fout kan gaan

 

verschillende volwassen mannen met vrouwen samenzetten is om problemen vragen

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×