Jump to content
Sign in to follow this  
LeviYana

Ons Nieuwe Gezelschap....

Recommended Posts

Bijna tegelijkertijd met Yana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joow ,

 

Toch wel een raare toestand bij julie , je hebt toch terra goed gekuist , zand , terra ontsmet , naar dierenarts geweest voor de 2 nieuwe dames zijn aangekocht . En zitten deze in quarintine , de 2 nieuwe dan ?? Aangezien mij dit altijd is aangeraden ... Toch vind ik het wel allemaal raar , maar ja ieder zen mening hierover .. Denk dat je 2 dames gewoon wildkleur zijn , maar weet ik niet zeker .. Veel geluk met de deze he ...

 

Mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil niet naar gaan doen,maar jullie lopen idd wat hard van stapel.

het enigste wat ik je mee kan geven is';laat van de week mestonderzoek doen,dat je weet dat deze schatjes geen parasieten bij zich hebben. ook al zijn ze groter,het zegd niets.

laat je kinderen goed hun handen wassen,of haal van dat ontsmettinggel voor de handen.

ook ben ik ervarings deskundige op het adhd en autisme spectrum stoornis,we kunnen wel een praatgroep starten hier,jullie zijn niet de enigste.het zal een drukke boel zijn bij jullie thuis,niet verkeerd bedoelt

ik denk ook standaard baardjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 2 dames zijn niet in het oude, kleinere terrarium geweest.

Mestonderzoek is gedaan bij alledrie en alles was in orde, dus

ook geen wormpjes of dergelijke.

De kinderen moeten hier overigens altijd hun handen wassen.

Zowel v

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap wat je bedoelt hoor,mijn zoon kon er altijd uren over praten,maar deed er nooit iets aan,van honden wil hij nog steeds niets weten. maar vorig jaar toch maar in het diepe gesprongen,en een leguaan voor hem gekocht,en maar hopen dat het goed ging. maar ik moet zeggen dat hij er heel goed mee om gaat,en beter voor het dier zorgt dan voor zichzelf,hij vergeet te eten enz,maar iggy krijgt alles met de regelmaat die hij voor zichzelf niet heeft,al is elk krasje nog steeds wel een reden om te denken dat hij dood bloed,hihi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefelciteerd met jullie nieuwe aanwinsten :cheer: leuke beestjes

 

LOL Ja hier zijn we ook bekend met ADHD en alle andere vormen erbij :blink:

 

Groetjes uit Middelburg ( Zeeland )

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn ook erg blij met deze 2 schatten van dames.

Ze zijn erg lief en vriendelijk.

Duidelijk dat ze toch veel in de hand zijn geweest

bij de vorige eigenaar.

Ook de kids zijn helemaal weg van de baardjes, dus

dat zit ook wel goed.

Enne ADHD....Jeroen heeft zelf ook ADHD....haha :lol

5 stuiterballen in huis dus..... :lol:

Bij het Autisme van de jongste denken ze namelijk

aan pdd-NOS, dus eigenlijk een beetje een grensgeval.

Pdd-NOS is een vorm van Autisme waarbij kinderen

ook gigantisch druk kunnen zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol,ik stuiter ook hoor!

maar mijn zoon heeft alle diagnoses gehad,echt alles,ben er druk meegeweest van z,n 4rde tot z,n 18de,toen hebben ze hem maar uitgeschreven,want tja,ze konden er eigenlijk nks mee,via via op uitnodging terecht gekomen in nijmegen,het umc,en toen hij 20 was wisten we pas dat hij een autist was,sinds dien gaat het een stuk beter.

achteraf zeggen ze gewoon dat het lastig is om een diagnose te stellen,maar ondertussen is je leven stuk.

hij heeft 4 jaar verkering gehad met een pddnosser,wat later borderline bleek te zijn,maar stop er 2 bij elkaar,hahahhahahaa,heftig.

 

maar wat leuk om te horen dat je nu baardjes hebt die goed bij jullie passen.als je alles van te voren weet!

nu kunnen jullie er echt plezier aan beleven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×