Jump to content

Recommended Posts

op de viv beurs een leuk kadootje voor lola gekregen.

 

009-3.jpg

 

012-3.jpg

 

het is een koko blad van 150 cm,en ik ben er nog steeds helemaal verlieft op zo mooi dat het is,nu lola nog,die wil er niet op,ik zit onder de krassen om hem erop te beuren voor de fotos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

geweldige foto's anita maar je weet toch dat je een leguaantje niet moet dwingen hahaha.

ben benieuwd wat tommy deze week met haar touw gaat doen hahaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het beruchte gedroogde blad :cheer::cheer:

 

is en blijft een lust voor het oog,zeker met lola erop

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woow ,

 

Coole "hangmat" seg . En hoe meer foto's ik zie en hoor hoeveel plezier je hebt met lola hoe meer intresse ik ervoor krijg . Maar helaas pindakaas is het hier wat te klein voor een iggy ....

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ willeke,als tommy net zp als lola zit hij er over een week misschien op.ik sit onder de krassen om hem erop te beuren voor de foto,verder zit hij er wel onder,maar nog steeds niet op!

 

@erwin,wat een verhaal he,maar wat een inzicht heb ik toch,want het is een geweldig ding ,eindelijk iets waar hij weer klein op lijkt!

 

@mini,tuurlijk heb je er ruimte voor,net vandaag een 120 panorama bak helemaal moetten slopen om hem bij mijn zoon boven te krijgen 2 trappen op,achterwant weg,we hielden schroeven zat over,de bak moet helemaal overnieuw geverft en ingericht worden,maar z,n dier is ruim 2 en de bak kan nog jaren mee,lola zit ook krap hoor,dat zie je zo! gewoon overdag je huis laten slopen,komt het goed,ze zijn zoo leuk,en het waard.

ondertussen heeft mijn zoon 2 kuipstoellen in de aanbieding,hahahahaa,keuzes maken,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lola is een hangjongere :cheer:

Zeer mooi terra en leuke hangmat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,het heeft echt meer dan een week geduurd voordat hij er eindelijk op ging,en toen heb ik er eerst een handoek in gelegd en hem erop getild, en voila de volgende dag ging hij zelf .word je toch gek van ,het groene luie kreng.

z,n oude touw kon ik er niet in terug hangen,want dat hangt nu in zagi,s terra bij m,n zoon lachlan,zagi had er geen probleem mee,met afdankertjes,maar ja,hij ging van een baardjes bak naar 120cm hoog 120 breed en is de hemel met de nieuwe bak. daar moet ik ook eens een foto van maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×