Jump to content
Bonsai

Jonge Baardagamen

Recommended Posts

Hallo

ik heb sinds kort twee jongen baardagamen, alleen eentje heeft al een dag of 3 niet gegeten terwijl de ander heel goed eet, degeen die goed eet haal ik eerst even uit het hok en dan geef ik de ander eten maar die eet gewoon niet, misschien weten jullie iets wat ik kan doen? Hoop van wel

 

Groetjessss

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij nieuwe baardjes kan het soms zijn dat er eentje minder last heefd van de verhuis stress dan het andere

gewoon met rust laten,dit veroorzaakt nog het minste stress

 

het kan ook zijn dat ze uit een beschut terrarium komen(dat zijn terrariums gemaakt van hout,en maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie, ze komen uit een beschut terrarium inderdaad maar daar zitten ze nu ook in ik heb een terrarium met alleen voor glas, na hoeveel dagen moet ik me zorgen gaan maken als ze nog steeds niet eet ze heeft nu tenslotte al bijna een week niet gegeten en die andere eet volop..

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

als ze gewend is om beschut te zitten,waarom plak je dan niet even wat kanten af,aande buitenkant,met leuk inpak papier,of een krantje ofzo,zodat ze zich wat veiliger gaat voellen!

maar hoe oud zijn ze precies,en heb je een foto van ze,en je terrarium ?

en het is nu misschien ook slim om even de poep te laten controleren op wormen,en parasieten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×