Jump to content
fotofile

Foto,s Van Mijn Terrariums

Recommended Posts

:cheer: hoi hoi

 

er zijn vele die gevraagd hebben voor foto's van mijn huisvesting van de reptielen.

op deze foto's zijn de kant en klare bakken te zien en ook bij sommige hoe ze zijn ontstaan.

 

ik heb geprobeerd om de dieren zoveel mogelijk in hun originele omgeving te zetten.

 

soms heb ik afval gebruikt voor de achterwanden.

 

als je het van dichtbij zou willen zien ben je altijd welkom.

 

mijn terrariums

 

veel kijk plezier en ik sta open voor vragen.

groetjes Gerrit Kulik

post-2-1271359512.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha,aardige verzameling zeg! je houd van heftige bakken,het wandje met de olifanten is echt mooi!

als iguana fanaat is je serre natuurrlijk geweldig,al vind ik de losse bedrading wel wat eng,ook dat de ukkies bij de grote zitten,en ik denk dat je je mooie ruimte,qua inrichting beter uit zou kunnen laten komen.

bedoel ik niet negatief hoor,maar uit iguana oogpunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha,aardige verzameling zeg! je houd van heftige bakken,het wandje met de olifanten is echt mooi!

als iguana fanaat is je serre natuurrlijk geweldig,al vind ik de losse bedrading wel wat eng,ook dat de ukkies bij de grote zitten,en ik denk dat je je mooie ruimte,qua inrichting beter uit zou kunnen laten komen.

bedoel ik niet negatief hoor,maar uit iguana oogpunt.

de kleintjes zijn beide dames en hebben deze week eieren gelegd de grote pa kan er wat van. het zijn drie dames en een heer. de bedrading is inmiddels opgelost, moest even op goed weer wachten. groetjes Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn god, met hoeveel eiren zit je nu dan?

broed je alles uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn god, met hoeveel eiren zit je nu dan?

broed je alles uit?

er liggen er 15 in de broedstoof, maar ze zijn niet allemaal goed ik hoop er een stuk of 7 over te houden. ik had een legkist gemaakt met inlooppijp zoals ze op internet stonden, maar mijn dames zijn erg eigenwijs en laten de eieren gewoon uit de hoogte vallen van waar ze liggen. dus veel eieren waren kapot gevallen.

en er zaten bij de grote dame (31) niet een goede bij ze waren allemaal geel en hard leken uitgedroogd. de beste eieren zijn van de rode dame. groetjes Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vindingrijk en orgineel is wel het minste wat we hier kunnen van zeggen :rolleyes:

Ik wens je nog veel succes op een goede uitkomst van de eitjes ;)

 

Grtzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×