Jump to content

Recommended Posts

hoi hoi

 

had even wat tijd over en ik denk ga mij eens even voorstellen. ik ben Gerrit Kulik sommige van jullie kennen mij als fotograaf. heb al zo'n 12 jaar reptielen op dit moment hebben we 4 leguanen, 2 baardagamen met dank aan Marc,

2 lavahagedissen, 2 zwarte agamen, 3 roodkeelanolissen. wij hebben speciaal een terrariumschuur gebouwd, waar ik al de bakken heb staan maar ook de foto's tentoon kan stellen.

 

de 4 leguanen 2 groene van 9 jaar een koppel deze heb ik van kleins afaan heb, en twee dames groen en rood die+/-2 jaar zijn heb ik overgenomen van iemand die er niet meer voor kon/wilde zorgen. ze hebben een buiten serre van 3,50m bij 3m met eigen vijver van 750 liter en vele echte planten deze serre staat tegen de reptieleschuur waar ze binnen een verwarmt hok hebben van2x2m waar ze s,nachts verblijven en in de winter, binnen alles van dubbel glas en buiten enkel om toch nog een beetje natuurlijk uv op te vangen.

 

 

de anderen zitten in gewone bakken die ik zelf van achterwandjes heb voorzien

 

ik ben lid geworden van dit forum op het Vivarium wat ik een goed idee vond om het daar te promoten, ik kwam wel regelmatig bij reptie-farm op de site maar nooit aan gedacht om lid te worden. kom ook elke week bij Marc voor de nodige voedseldiertjes.

 

in het dagelijks leven ben ik freelance fotograaf en reis door heel Nederland en Belgie voor reportages van bruiloften en dieren.

K en K Fotografie

post-21-1270987401.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom hier.

Wat een prachtig verblijf hebben je dieren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum ! Veel lees en type plezier !

 

Mooie verblijf voor de beestjes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

wat leuk dat je jezelf ook voorsteld,en jezelf hebt aangemeld.

ik had geen idee dat je ook reptielen had,en dan ook nog zo,n collectie!!

lola laat ik je iggy verblijf maar niet zien,dan pakt hij gelijk z,n koffers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gerrit ;)

 

Fijn dat je je ook even voorsteld.

Een gezicht achter je naam kende ik al eveneens je kennis van fotografie en de prachtige foto's, maar dat je ook zo een mooie collectie reptielen bezit is nieuw voor mij.

Het verblijf van de leguanen ziet er in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum :cheer::cheer:

Je reptielen zullen wel heel blij zijn met zo'n verblijf :P

Het zou wel eens leuk zijn moest je een topic maken met wat tips hoe je het beste

een foto van je diertje kan maken :rolleyes:

Veel kijk en vooral post plezier.

 

groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi en welkom hier op het forum, ook ik herken je nog vanop viviarium en dan zeker met die hele mooie foto's!

 

Een super mooi verblijf! Knap gedaan, hier zullen de dieren heel tevreden in zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

we wachten nog steeds op fotos,zeker van de iggys!

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto's staan onder forum huisvesting

groetjes Gerrit :cheer::cheer::cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×