Jump to content

Recommended Posts

Hey,

 

Euhm weet iemand hier waar ze stellingen of metalen rekken verkopen waar ik dan me bakken kan inzetten, vind dit wel hier in brico enz. maar deze hebben allemaal als grootste 100x40 en men terra's zijn 150x50 .. Graag info gevraagd. ..

 

Mvg

 

MiNi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaha ,

 

Heb het gevonden ...

 

Mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jow,

 

ikke nog is he, zijn terrariums van 145x45x45 ook goed?

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor dit formaat terrarium's,zal een brico stelling niet volstaan hoor

 

 

heb beste en goedkoopste lijkt me iemand te zoeken die metaalcodtrukties doet,en deze een stelling laten lassen

c profielen zijn ook een optie,maar redelijk duur

 

hoeveel terrariums wil je boven elkaar??

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jow ,

 

Normaal 3, is eigenlijk wel veel metaal in men living nu , mjah das misschien omdat de bakken er nog ni instaan ... Voor wie er wat aan heeft ,het is vant merk Avasco , model is de Raxa Power 350 en prijs 75 e .

 

Mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Mini, wij hebben hier kasten van de Praxis/karwei/Gamma, die waren laatst in de aanbieding, zijn metaalkleur met soort houtenplanken, deze kunnen 175kg per plank dragen, deze gebruiken wij voor onze opkweek bakken in te zetten en de terra's van de baardjes staan hier bovenop, je kan ze op 2 manieren in ekaar zetten, laag als een dressoir of echt hoor als een stellingkast. Wij hebben ze op beide manieren staan. Deze waren 30 euro per stuk! Echt een koopje.

 

 

 

Groetjes Nathalie

post-2-1270324788.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie stellingen bouwen :cheer::cheer::cheer:

 

let wel goed op

zet de stelling ZEER goed vast achteraan in de muur

zowel onder als bovenaan

dit voorkomt ongelukjes,en verstevigd alles extra

 

(boutjes van de stelling met loctid metal vastzetten)(deze komen nooit meer los)

 

leg op iedere metaal plank nog een extra houten plank

dit isoleerd alles,en geeft extra versteviging tegen doorzakken(dit merk je pas als de schuifruiten beginnen knellen)

 

een goede stelling heeft jaren plezier

(alles is best ook af te werken met hout,zodat u het metaal niet maar ziet,als u dit niet mooi vind)

 

zeker fototjes zetten

 

groetjes

erwin & sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wij zaten ook met het probleem dat onze terrariums te breed waren voor die goedkope stellingkasten van de bouwmarkt ;) wij hebben 4 terrariums van 100/50/50 en 2 van 150/50/50 en deze passen niet in de stellingkasten van de bouwmarkt. :o

Dus via: Google.nl ff gekeken naar stellingkasten en wat gevonden via: Stellingkasten Super site

Hier kan je zelf je stellingkast op maat laten maken met allerlei dingen erbij extra planken andere kleurtjes,vakken erin en nog meer..

 

Kost wel een paar eurie maar dan heb je echt super kwaliteit en geen stellingkast/rek die zomaar in mekaar storten :cheer:

 

Voor meer info mag je mij ook ff mailen: Mammavan4Kids@gmail.com

 

Groetjes uut Middelburg :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf vertrouw ik geen enkele stelling die niet gevezen is,en waar ikzelf niet kan op staan zonder dat ze plooit

 

er is een filmpje waar kleine kinderen met een bewaakingscamera gefilmd zijn,die op de stelling kruipen om ook eens te zien wat er in de bovenste terrarium zat

 

deze is omgevallen,met gelukkig goede afloop voor de kinderen,maar heeft aan, dat veiligheid ook zeer belangrijk is,vooral waar kinderen zijn

 

natuurlijk hebben we zo geen bengels van kinderen zelf :rolleyes::rolleyes: het zullen de buurkinderen of vriendjes wel zijn die zoiets doen

zelf maken we dit liever niet mee,en hopen dat het niemand ook voor heeft

 

GOED VASTZETTEN :cheer:

 

 

(na een uur zoeken naar het filmpje de zoektocht gestaakt)

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jow ,

 

Euhm , ja de eerste 2 terra,s zijn al af .. En heb dan toch besloten om geen 3 bakken op elkaar te zetten maar 2 keer 2 , anders was het ook wat te hoog . Dan moest ik al bijna op een opzetje gaan staan voor fatsoenlijk te kuisen enz. Zal zo vlug mogelijk foto plaatsen ..Maar nog een vraagje , weet er iemand waar ek van die groen matjes kan vinde zoals je dikwijls op een beurs ziet , heb me namelijk al zot gezocht . Ga dit als tijdelijke ondergrond gebruiken tot ek iemand vind voor naar zand marc te gaan halen ..

 

Mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites
..Maar nog een vraagje , weet er iemand waar ek van die groen matjes kan vinde zoals je dikwijls op een beurs ziet , heb me namelijk al zot gezocht .

Je bedoeld waarschijnlijk kunstgras matjes <_<

Deze kan je normaal vinden bij de carpetzaak op rol per lopende meter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ,

 

Ja deze bedoel ik .. Merci ,ga morgen eens naar de carpet right kijken dan ...

 

Mzzls

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×