Jump to content
Sign in to follow this  
anita

Wat Je Zoal Koopt

Recommended Posts

ik kreeg via via een telefoontje of ik misschien even kon komen kijken!

even langs komen dus!

schrikken hoor,het went nooit de ellende!

017.jpg

 

deze vrouw heeft afgelopen zondag gelegd

 

ik heb een bakje uitgeleend om haar even apart te zetten,en wat nutribird gegeven. morgen word er mestonderzoek gedaan,even afwachten dus.

 

wat ik moet met het oog,en het gat in haar neusje,zolals ik al zei ,het went nooit.

 

de mensen zijn in schock,en willen graag dat het koppeltje weer gezond word,maar de ende winkel hier heeft ze zo net verkocht,de andere winkel een natte stoof,me een aqarium verwarming,zonder termostaat, eitjes droog in speelgoed zand,lol. moest zo,had de verkoper gezegd!

 

012-2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blink: niet te geloven zeg !! :shout: Soms vraag ik me af of sommige mensen nog wel in het bezit zijn van enig gevoel :shoot:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn wederom geen woorden voor... Het is erg erg erg hoe sommige mensen en winkeliers omgaan met dieren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,het verhaal heeft een staartje,de baasjes hebben het koppeltje net,en weten niets van baardjes natuurlijk,en hadden er veel schik mee,maar met de vrouw zwanger enz ,hebben ze me gebeld.

de man is met me mee naar huis gegaan een bak meegenomen en wat nutribird om de vrouw wat extras te geven.

vandaag is hij terug gegaan naar de winkel,en uiteindelijk na de baas daar zei dat hij wel iemand kende met verstand van,en niet naar de da te gaan,want dat ging veel geld kosten,en kreeg hij een slechte naam!

einde van het verhaal was dat de man z,n 250 euro terug kreeg,en de handel maar terug moet brengen!

het baasje kwam met tranen in de ogen bij mij in de winkel,want terug brengen vind hij geen optie,want wat gaat er dan met de dieren gebeuren!

vandaag word er nog mest onderzoek gedaan,en dan maar kijken wat er nog te redden valt!

 

de broedstoof gaat ook terug,de idioot had een natte stoof meegegeven,eieren konden droog in het speelzand. het werd verwarmd door een aqarium verwarming,en geen thermo staat!

 

zal ik wel even zeggen dat achter de toonbank een winkel van het jaar certificaat hangt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is er mis met een natte stoof en aquarium verwarming ?

 

tegenwoordig zit daar voorzover ik weet een draaischoef aan

stel je deze goed in blijft je broedstoof ook steeds gelijk warm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is allemaal verschrikkelijk maar dergelijke winkeliers handelen in totale onkunde. Zit hier sinds kort, een dorp verder, een prachtig en groot dierenwarenhuis. De zaak is tot in de puntjes verzorgd, alles ziet er tip top uit: vogels, vissen, knaagdieren, perfect verzorgd. Ook bakken waar de baardaapjes in zitten zien er perfect uit alleen..... staan 10cm boven een betonnen vloer. Heb daar eens gemeten met mijn tempgun, het is daar 4 graden!! Verkoper er 3 weken geleden op aan gesproken, nam het advies serieus op dat de dieren het veel te koud moesten hebben. Alleen nu 3 weken later is het nog zo, en die baardagamen die er in zaten zijn natuurlijk dood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit natuurlijk ook weer een verschrikkelijk verhaal :(

Goede dierenzaken zijn op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Wederom zeer droevig voor de dieren. :(

 

Anita petje af voor je inzet.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk nu kan je vanalles zeggen en veroordelen wat ,en hoe mensen het zouden moetten doen in de perfecte wereld,maar ik kan zelf niet vergeten,dat ik ,en wij allemaal ergens begonnen zijn,en door schade en schande wijzer zijn geworden,en ik heb al jaren de verantwoording op me genomen om een klein verschil te maken,bij voor mens en dier ,om beter te doen!

dat deze mensen niet ingelezen hebben is kwalijk,maar de dieren gaan niet terug naar de winkel,en petje af voor deze mensen dat ze kiezen voor de dieren,en niet voor het geld! en wie weet,met een beetje ondersteuning komt het uiteindelijk goed voor de diertjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita ;)

 

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, of ik me verkeerd uitgedrukt heb.

Mondeling kom je beter over dan via getyp :( Ik neem zeker mijn petje af voor jouw doorzettingsvermogen en de juiste beslissing van deze mensen. :cheer:

Maar hoeveel doen er dit? ik wou alleen maar aanhalen dat we dierenzaken nodig hebben en dat we dit alles zelf wat in de hand werken door het overaanbod.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×