Jump to content
Sign in to follow this  
anita

Hyves

Recommended Posts

nu wil ik dus het forum op hyves zetten,maar als ik het plaats zonder ingelogd te zijn op het forum,en ik klik erop,op hyves.ben ik gewoon ingelogd als mod!

is dat omdat ik op dezelfde laptop zit,of denken jullie dat iedereen die er op klikt dan ook mod is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik versta je vraag eigenlijk niet zo goed Anita. <_<

Wel is het zo hoe je ook op het forum komt vanop je pc en je hebt je cookies, niet verwijderd, dan zal je steeds ingelogd blijven als moderator.

Vanwaar je ook doorgelinkt wordt, is dit nu hyves of vanop een andere site of via google je pc onthoud dit eenmaal je je ingelogd hebt.

Ook vanop een andere pc waar je je mee ingelogd hebt en je hebt je cookies niet verwijderd dan zal je steeds ingelogd zijn als moderator als je op het forum klikt.

Dus als je nu je cookies of de gehele geschiedenis (dus cookies en tijdelijke bestanden) verwijderd, dan zal je de volgende keer als je je pc opstart opnieuw moeten inloggen met je paswoord.

Dus bij iemand anders zal dit dan niet als moderator zijn maar onder zijn nickname of hij moet natuurlijk vanop jouw pc met jouw login werken. ;)

 

Grtzzzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke,van de cookies snap ik, maar het gaat er dus om,dat als ik de blanco link hier naar toe post,dan loggen de bezoekkers op mijn site niet in als mod,maar moetten zelf registreren!

alweer bedankt jo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als u telkens met de zelfde pc op hyves komt en je hebt je al eens ingelogt dan zal u pc zich automatisch inloggen

U kan u geschiedenis is verwijderen en kijken of je dan nog ingelogt bent

Open Internet exploder > Extra > Browsergeschiedenis verwijderen > Alles verwijderen

Normaal zou je u dan opnieuw moeten inloggen bij het op de website komen van hyves

Dit regelmatig doen helpt ook veel van het overbodige dat op je pc staat

 

Als je een link doorgeeft naar een ander pc dus ook ander Ip adres gebeurd dit niet en zijn ze niet onder jou naam ingelogt

 

Groetjes Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

duidelijk! bedankt tim!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag gedaan anita :)

Daarvoor zijn we hier he, om elkaar te helpen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×