Jump to content
Sign in to follow this  
dragonfreaks

Ziek Geweest Maar Weer Genezen

Recommended Posts

hallo,

 

mijn baardagamen zijn allemaal ziek geweest ze hadden alles wat je maar kan bedenken, coccidiose heel erg, wormen, en dan ook nog eens flagelaten.

ze waren er niet best aan toe. we hebben ze een tijdje op keuken pappier gehad maar omdat er zoveel rollen door heen gingen hebben we ze even op zeil gezet ook dat hebben we er vlug weer uit gehaald en nu zitten ze op kranten pappier dat iedere dag er ook weer uit gaat.

na veel medicijnen en kuurtjes hebben we van de week weer 2 mest onderzoeken laten doen van de 6 baardagamen. die 2 zijn nu helemaal gezond verklaart ze hebben nergenst meer last van de andere 4 moeten nog.

maar nu was mijn vraag....

die 2 die nu helemaal gezond zijn en nog steeds op kranten zitten mag ik daar nu weer nieuw zand in doen?? of moet ik hier nog mee wachtten.

ik hoor het wel:)

groetjes tara en johan

alvast heel erg bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zitten deze baardjes van de andere baardjes gescheiden?

Als ze genezen zijn mogen ze terug op zand nadat het terra goed uitgekuist is en ontsmet! Zeker nieuw zand nemen h

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey..

ja die 2 baardjes zitten appart het is een mannetje en een klein vrouwtje we hadden nog zand over van de vorige keren hier heeft nog geen baardje op gezeten het heeft alleen in een zak gezeten en in een ton.

dat kunnen we dan toch gebruiken?

 

groetjes tara en johan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou ze op papier tot ze genezen zijn

Ze genezen vlugger en beter (er blijven altijd microben in het zand zitten)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×