Jump to content
Ryan S

Iemand Intresse?

Recommended Posts

dan heefd deze brave jongen U 2X bij uw kl...

 

hoop dat ze een goede geschikte thuis vinden,wat niet simpel zal zijn

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,ik ben blij dat ik niet de enigste ben ,met wat gezond verstand die genaaid is geworden!

maar 18 kaaimannen,pfft!

succes met de verkoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind ze wel heel gaaf maar ik heb me huis al vol.

Ik moet al me baardjes weg doen voordat ik aan varanen kan beginnen dus een kaaiman wordt niks. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

naam eventjes aangepast

 

hebben liever geen schandpaal hier ;);) (ook al verdienen sommigen het wel)

 

hopelijk eenig begrip ;)

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er nogtans heel leuk uit

Wat geeft u dit als voedsel?

 

Groetjes Tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,je zou misschien van je niet verkochte nakweek afkomen,maar vergeet ook niet dat deze diertjes veel veel water nodig hebben,dat op 28 graden verwarmd moet worden,dat moet ook schoon blijven,dus moet je ook een goede pomp hebben enz enz.

mocht het blijven leven vraag dan maar alvast een bouwvergunning aan,voor een leuke serre.

ik ken iemand met zo,n serre,55 duizend liter water,voor zo,n 6 rogjes,hihi,het snorkeld wel heel leuk!! kosten zo,n ruim 2 ton.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, ik mag vast geen namen noemen maar die wissen jullie maar als het niet mag.

(PIEP PIEP) in rotterdam. :angry: :shoot:

Dat zijn echt de grootste afzetters die er zijn en je moet echt uitkijken met ze!

We hadden boompythons besteld en moesten aanbetalen.

Alleen ze kwamen nooit leveren . . . ja, met brilkaaimannen.

Ik vind ze wel heel gaaf maar ik heb me huis al vol.

Ik moet al me baardjes weg doen voordat ik aan varanen kan beginnen dus een kaaiman wordt niks. <_<

Ryan,

ik weet precies over wie je het hebt, ik koop daar af en toe mijn voedseldieren.

Ik heb laatst met verbazing zitten kijken in die winkel naar de vele aantallen brilkaaimannen die verdeeld waren over 3 hele grote bakken.

Ik denk dat er zeker zo'n 50-70 van die dingen in zaten :blink:

Ik zat me ook direct te bedenken hoe je al die dieren in godsnaam zou verkopen.

Zo veel van die dieren, hoe verzin je het om zoveel van die dingen uit te broeden :huh:

Maar ik weet nu iig hoe hij die beesten kwijt raakt ....sjees wat een gek zeg :angry:

 

Maar desalniettemin hoop ik dat je ze kwijt raakt aan mensen die er goed voor kunnen zorgen. Veel succes!

 

Gr.

Maupie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal wildvang?! hmmmmmm....

En van die andere dieren was ik inderdaad ook van op de hoogte.

Volgens mij heeft hij daarvoor nog niet zo lang geleden bezoek voor gehad ;)

 

Gr.

Maupie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROFL Wees maar niet bang, ik ben niet "verwant" aan deze persoon of winkel in welke zin dan ook.

Ik ga af en toe voedseldiertjes halen, niet meer niet minder.

Alleen staat er af en toe iemand in de winkel die graag alles open en bloot verteld.

Dus met een half oor hb ik dit verhaal aangehoord.

 

Gr.

Maupie

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwist niet eens dat je die beesten mocht houden.

in elk geval suc6 met de zoektocht en anders eens bij een of andere zoo aankloppen???

hier komen ze der in elk geval niet in :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

GOED ZO JESSIE :D:rolleyes::D

 

OP TAFEL KLOPPEN HOOR :D:rolleyes::D

 

had anders gevreesd <_<<_< (het is wel geweten dat onze tim er zo graag eentje zou willen :rolleyes::blink::rolleyes: )

 

deze zijn verboden in belgie

(herinner de tv beelden een goed jaar geleden,toen het om zo een brilletje was dat alle dieren werden opgeladen bij een jonge reptielenliefhebber,en half belgie op zijn kop stond <_< )

met een speciaale vergunning mag het wel,enkel zullen zeer wijnig gemeenten u deze vergunning toekennen

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ryan

u had beter de civetkat megenomen,deze bent u zo kwijt :rolleyes::rolleyes:

zelfs aan een belg :huh::huh:

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet over wie het gaat in Rotterdam alleen jammer dat er over de AID gepraat wordt terwijl je helemaal niet eens weet waar het om gaat. Ten tweede zijn al zijn papieren op orde en heeft hij netjes al zijn dieren terug gekregen van de AID. Als je het ergens niet mee eens bent dan moet je dat met hem uit vechten en niet die persoon zwart gaan maken op een forum. OOk al meld je zijn naam niet mensen weten precies over wie het gaat die uit rotterdam komen. Dan moet je naar de winkel gaan en daar klagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik heb dus geen enkel idee waar het over gaat.

 

Ook zie ik dat er geen namen worden genoemd, dus zie

eigenlijk niet waar er een probleem is.

 

Groetjes Marc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige dieren ,

 

maar bezin eer je eraan begint want deze dieren blijven niet klein en wat ga je er dan mee aanrichten :blink: ze in je bad zetten of ze dumpen in de natuur zoals er reeds teveel gebeurt :( want ik zie niet iedereen die er

Share this post


Link to post
Share on other sites

ge zie ze echt op elke verkoop site staan die kaaimannen,en overvloet van kaaimannen dan :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben je ze al kwijt ryan!

ik ben eigenlijk benieuwd wie zo,n dier nu koopt!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben je ze al kwijt ryan!

ik ben eigenlijk benieuwd wie zo,n dier nu koopt!?

ikke :rolleyes::rolleyes:

 

enkel nog even de zes juiste cijfertjes invullen vrijdag voor euromillions :rolleyes::D:rolleyes: ,om een geschikt verblijf te bouwen

 

blijven zeer mooie dieren,die jammerlijk niet voor ons zijn weggelegd,daar we niet de middelen hebben om deze diere te huisvesten zoals het hoord

 

dat deze wildvang zijn ,durf ik te betwijfelen,daar de meeste van deze krokjes geboren worden in krokboerderijen,waar ze gekweekt worden voor het leer en het vlees

 

zoals deze nu aangeboden worden,zal het echt niet lang meer duren voor er gevonden worden in vijvers en sloten,wat onze hobbie zeker niet ten goede zal komen

de prijzen voor deze dieren zijn veeeeeel te goedkoop

jonge mensen zullen deze dan ook kunnen betalen,welke niet aan de verlijding zullen kunnen weerstaan

 

hoop dat ze goed terecht komen

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

moest ik van jou zijn zou ik eens naar de reptielenopvang gaan of naar de zoo en daar je verhaal doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×